Luisa Spagnoli: Queen of Chocolate
What do the 1920’s, world-famous Perugina chocolate, angora rabbits and high-end tailoring have in common? One woman: Luisa Spagnoli. Teeming with entrepreneurial spirit and endowed with extraordinary modernity and creativity, she made her mark in an environment unfriendly to powerful, visionary women. From Walter Presents, in Italian with English subtitles.