Luva De Pedreiro: Viral Moves
This revealing three-part docuseries chronicles the triumphs and challenges faced by Brazilian influencer and social media phenom Luva de Pedreiro.
From Tabua to the World
After Iran Ferreira's quick rise to social media fame as "Luva de Pedreiro," his first manager Allan Jesus raises doubts from his new followers.
Between Haters and Likes
As his legal battle with Jesus begins, Ferreira throws himself into work under new management -- but his mental health begins to falter.
After a much-needed break from the internet, Ferreira returns to social media with a new vision and prepares to welcome his first child with Távila.