Magic City: An American Fantasy
A five-part docuseries that unveils the untold stories behind Atlanta's most influential Black cultural hub; dive deep into the legacy of Magic City - where fantasy and reality collide.
Welcome to Atlanta
"Magic City: An American Fantasy" begins by immersing viewers in the club's allure; before the club, there was the man - Michael Barney, a natural hustler, he was so gifted that people started calling him Mr. Magic.
Whoomp! There It Is
Magic City became the epicenter of entertainment, drawing legendary celebrities before and during their rise to superstardom; the secret sauce was Mr. Magic's vision; he demanded that his club have the best of everything.
With Mr. Magic in prison, the schemers play, Magic City spirals into lawlessness as DJs, bartenders and dancers ran their own side hustles; each believing they were bigger than the club.
As Mr. Magic clung to his legacy, his son Lil Magic stepped in, and legend Gigi Maguire redefined pole work; grayer than when he began, Mr. Magic prepares to pass the torch, backed by decades of triumph and reinvention.