Magnolia Table with Joanna Gaines
Infused with her warmth and passion for all things family, Joanna Gaines spends time in the kitchen sharing her favorite recipes, where they come from and why she finds herself returning to them time and time again.
A Family Tradition
Joanna shares a cherished family favorite -- Grandpa Stevens' classic Lebanese dish, fatayer, served with a Lebanese salad, hummus and baklava for dessert. After finishing up, Joanna surprises her dad with the leftovers of his favorite meal.
A Friendsgiving Feast
Joanna shares one of her favorite meals to make as the seasons change -- a rich and delicious Friendsgiving casserole, cranberry sauce, green beans amandine and cherry almond crisp for dessert.
Joanna shares dishes that became Gaines family comfort food during a busy season -- a delicious Parmesan chicken and fettuccine alfredo. In this episode, Joanna pairs it with a layered arugula salad and tiramisu for dessert.
Chip and 2-year-old Crew pop in to check on Joanna as she prepares to make some of their favorite snacks for the weekend -- French onion dip, hasselback potatoes and peanut butter brownies. Ella drops in to help with the main course, Philly cheesesteak.
Joanna entertains by whipping up all of her favorite appetizers that are simple, thoughtful and perfect for any occasion. The menu includes cheese balls, baked brie, spinach artichoke dip and homemade pretzels with cheese dip.
After Chip and Crew help pick out eggs for the day, Joanna shares the family's favorite recipe for the perfect buttery biscuit and all of their favorite ways to make them, including with sausage gravy, eggs benedict and strawberry shortcake.