Mambo
Julio Mambo was a famous international music star as a child. When his voice changed, his fame disappeared along with that high-pitched tone in which he sang summer, girls, sweets and luck. His cousin Gustavo triumphs with his YouTube channel playing covers and interpreting his own romantic songs, although nobody knows what he looks like. He has always been very shy and is not interested in fame. Together, they will try to return to the front line of music. Along the way, they will face hood rappers, corrupt agents and groups with murderous instincts.