Mariana & Scarlett
The two sisters, Mariana and Scarlett, have completely different tempers. When a wealthy man Roberto appears in their life, he starts affairs with two girls at once. In this difficult situation unleashes a real struggle for a place in the heart of a millionaire between the rivals.