The generational audition rounds continue as Baby Boomers go head to head for a coveted white apron. Lidia Bastianich joins as guest judge.
The third generation facing the MasterChef audition gauntlet tonight is Gen Z. Nick DiGiovanni joins as guest judge.
It's the final night of generational auditions as home cooks from Gen X fight for one of the final five aprons. Christine Ha joins as guest judge.