Medical Examiner Dr. Qin: The Mind Reader
After the mysterious death of his mother, forensic science grad student Qin Ming (Zhang Yao) travels to his mother's hometown to investigate. Arriving in Longfan City, he becomes involved in a murder case and seeks help from local authorities despite his communication challenges. Working with forensic doctors and police officers like An Ran (Tang Min), Lin Tao (Peng Chu Yue), and Huan Huan (Ma Xin Mo), Qin Ming's exceptional skills and professionalism gradually win over his team. As they work tirelessly to solve the grisly murders, shocking truths begin to emerge. Will Qin Ming and his team be able to handle the secrets they're about to uncover?