MI HISTORIA
Amazon Music presents a superstar biographical series focused on your favorite Latin artists.
Nicky Jam
Nicky Jam opens up about the incredible story of his life, from his troubled adolescence to his rebirth and how he conquered the world with his music.
Juanes shares his coming of age in Medellin, his musical DNA, and how he reconciled worldwide fame with family.
Ozuna shares how he found his unique voice and the dreams he has yet to achieve.
Mon Laferte shares how she fell in love with music and the tragedy that shaped her warrior spirit.
Residente shares how he discovered his talent for rapping and his love for art in all its forms.