My Dearest Self With Malice Aforethought
Eiji Urashima (Ryosuke Yamada), a university student, harbors a dark secret: he is the son of a notorious serial killer who targets female students. Struggling with memory blackouts and growing fears of inheriting his father's murderous tendencies, Eiji becomes increasingly anxious when a new murder mirrors his father's brutal style. Desperate to uncover the truth, he teams up with Nami (Rina Kawaei), the victim's closest friend, to investigate the mysterious killings. As they delve deeper, Eiji must confront the terrifying possibility that he might be unknowingly following in his father's footsteps. This is a 2022 Japanese mystery thriller drama based on the manga by Hajime Inoryuu and directed by Hiroaki Matsuyama.