My Lottery Dream Home Holiday Extravaganza
David Bromstad and his sisters transform his new house into a Scandinavian holiday wonderland! They share childhood memories and decorating tips as they fill the home with a forest of trees, twinkling garland and David's newest obsession -- gnomes!