My Sassy Princess: Cinderella
After her father passed away, Cin's (Earnearn Fatima Dechawaleekul) formerly lavish life took an unfortunate turn – she now lives in a small, decrepit house with her stepmother and struggles with her family's debt. Determined to get herself out of her situation, she decides to find her own "Prince Charming," hoping that a rich spouse will change her fate. While Cin's initial attempts to lure a wealthy man don't work out, she eventually finds Phu (Bank Thiti Mahayotaruk), an up-and-coming young CEO who she thinks could be her perfect match. However, she soon finds out that she's not the only one with plans up her sleeve. Will Cin find her "happily ever after" with Phu, or is her quest for a prince just an ambitious dream?