Edge of the Earth
Follow elite exploration athletes as they journey to remote, unpredictable and wild settings to compete in the ultimate adventure sports.
Into the Void
In Alaska's Glacier Bay National Park, three elite athletes attempt a descent on Mount Bertha that has never been snowboarded or skied.
Three accomplished whitewater kayakers set out to be the first group to cross Ecuador's Llanganates National Park via the Chalupas River.
Ian Walsh and Grant "Twiggy" Baker travel to the remote waters of Africa's West Coast to establish it as the next big-wave surf location.