Niños Ricos Pobres Padres
Alejandra's life changes with the deportation of her mother, Lucia, and they begin a new life surrounded by luxury, extravagance, intrigue and betrayal, both in their house and in the school where David Castro and Esteban Sanmiguel face off for her love. After accepting a drugged drink, Alejandra becomes a victim of rape. Although she hides her shame to prevent causing problems for her mother, she decides to look for the person responsible and discovers the reality of the most prestigious school in the city, where lies, whims and immorality reign.