Noticias Telemundo Fin De Semana
Noticias Telemundo Fin de Semana is the U.S. Hispanic community’s most reliable source of information. Its award-winning team of correspondents and collaborators brings viewers the latest news, interviews with key personalities, analysis and commentary on domestic and international events.