Odyssey 5
The Odyssey 5 team tracks down a suicidal researcher who believes that artificial life has broken into cyberspace.
Astronaut Dreams
Taggart and Neil attempt to scuttle a NASA satellite test; Sarah and Angela try to prevent a young girl's kidnapping.
A mysterious being probes the minds of the Odyssey 5 team, forcing them to relive emotional past encounters.