Ottolenghi's Mediterranean Feast
Chef Yotam Ottolenghi explores the history and culture of historic countries and cities surrounding the Mediterranean Sea through their local cuisine and is often inspired to create delicious dishes that speak to the essence of the region.
On the stunning island of Corsica, Yotam discovers how the local terrain, called the maquis, is infused in the flavors of the food when he meets with the island's most celebrated chefs and food producers who share the cuisine they love.
On the dreamy island of Mallorca, Yotam leaves the busy beaches behind and heads inland to search for authentic local cuisine and ingredients that inspire him to create a few culinary masterpieces of his own in the kitchen.