Pamela Smart: An American Murder Mystery
Sex, lies and high school all play a part in the death of Gregg Smart. The story of one of most salacious murders in American history is told by the key players, including the lead detective, the prosecutor and the defendant herself, Pam Smart.
A Death in Derry
24-year-old Gregg Smart is found brutally murdered inside the entrance to his condo. Investigators arrest three local teens who have a connection to the victim's wife, Pam. Did Pam Smart orchestrate her husband's murder?
It's discovered that Pam Smart was sleeping with her husband's triggerman, 15-year-old Billy Flynn. Salacious details emerge in the first broadcast gavel-to-gavel murder trial in America. Did Pam convince Billy to kill or is he conspiring against her?