Pass the Monster Meat, Milady!
Any proper noble lady must cultivate refined tastes, and Lady Melphiera’s delicacy of choice is…monsters! Unfortunately, society frowns upon such unladylike cravings and brands her the “Voracious Villainess.” At a banquet, she’s attacked by a monster, only to be saved by the feared “Blood-Mad Duke.” He’s brutal, mysterious, and charming. Could he be the one to appreciate her monstrous appetite?
A Jerky Is a Promise: Skatzbitt
Melphiera is old enough to find a husband, but she's more interested in cooking... monsters.
Melphie accepts the Duke's proposal and prepares to move to the Galbraith family's lands.