Play-Doh Squished
PLAY-DOH SQUISHED features three teams of fun-loving adults and kids going ‘doh-to-doh’ in the ultimate Holiday Competition. The groups compete in two physical challenges that culminate in a sculpting event where they must build immersive Winter Wonderlands out of Play-Doh! In the end, only one team will win a grand prize, while the other teams’ creations will get SQUISHED! Sarah Hyland hosts.