Pops in Seoul Weekend
Pops in Seoul is an iconic music program of Arirang TV that has been introducing the latest K-pop songs for the past 19 years since its launch in 1998. As the No. 1 source to K-pop music that is creating a sensation worldwide, Pops in Seoul aims to support the domestic musicians' global activities and keep its overseas viewers up-to-date with the latest singles and K-pop news.