Publio: The Never Ending Kidnapping
A four-part docuseries chronicling one of the longest cold cases in Spanish history: the 1995 kidnapping of businessman Publio Cordon.
After self-made businessman Publio Cordon disappears on his morning run, authorities question whether he was kidnapped … or left of his own accord.
Despite his family paying GRAPO's ransom, Publio does not return home, sparking an international search.
While authorities claim Publio may have fled, family members begin to suspect he was murdered. Later, several of Publio's kidnappers face trial.
Over a decade after his disappearance, a shocking jailhouse confession from a GRAPO leader reveals the possible location of Publio's body.