Q-Force
Rogue
After 10 years of languishing in West Hollywood without a mission, Steve "Mary" Maryweather and his Q-Force go rogue to find their own case to solve.
Q-Force jets off to Wyoming to investigate stolen uranium; while Deb, Stat and Twink pose as a news crew, Mary and Buck both try to seduce a miner.
A kidnapping sends Q-Force to the tiny country of Gyenorvya, where they mount a daring rescue attempt at the annual EuropeVision competition.
Stat and Twink probe a conspiracy at Chasten's makeup company; Mary and Deb help V break into the AIA and uncover a shocking secret.