Rattled: A Paralyzed Mother's Story
Quadriplegic Rachelle Friedman, the "paralyzed bride," defies the odds by having her own child. Unable to walk and without dexterity in her hands, Rachelle must learn to cope with a newborn with the same determination she approaches all aspects of life.