Real Husbands of Hollywood
Easy Bake Kevin
Kevin kicks Nick out of weekly poker after a "pie fight" and Nelly brings in replacement Robin Thicke…the husband of Kevin's crush, Paula Patton.
After hitting on his girlfriend, Kevin fakes an ailment to avoid getting hit by Sugar Shane Mosley during a charity fight. Meanwhile, Duane has yet another investment scheme for the guys.
Kevin "Fists of Funny" Hart squares off in the anticipated charity fight with Sugar Shane Mosley.