Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles
Mystic Mayhem
The Turtles discover for the first time that they're not the weirdest things in New York.
After learning that the Jupiter Jim moon buggy has been repossessed, the TMNT need to do a job to get it back.The Turtles must endure Splinter's Rat Flu and the terrible seven stages that come with it.
Donnie's newly built Turtle Tank goes missing. In order to get a birthday gift for Splinter, the Turtles have to take on thuggish Times Square Mascots.
Leo unseats Raph's idol as pro wrestling champion of the world. Beat the mutant maze in 30 minutes or less and the pizza is free.