SAINT SEIYA: KNIGHTS OF THE ZODIAC -BATTLE FOR SANCTUARY-
The Seventh Sense
Seiya and the Bronze Knights have reached the second of the Twelve Houses, the House of Taurus. But to continue on, they will need to get past the massively strong Gold Knight Taurus Aldebaran.
The Bronze Knights continue through Sanctuary, with Seiya and Long reaching the fourth House. Waiting inside for them is the powerful Gold Knight Cancer Deathmask. As conflict becomes intensely personal, Long must battle Deathmask alone.