Sasami: Magical Girls Club
Sasami and Misao
The pursuit of a weird rabbit-thing leads Misao and Sasami to new friendship - and to their destiny! The Magical Girls Club is in session!
After Sasami and Misao learn about their mystical heritage, a new face arrives to join them in the Magical Girls Club. But little Makoto is about to learn the hard way to be careful what you wish for!
The school holds a marathon to celebrate popular Tsukasa’s return to campus after a long absence. When she quickly vanishes from the roll again, Sasami go to Tsukasa’s house to figure out why.
Anything Anri writes in her magic notebook appears in real life! Unfortunately, all she’s been writing lately are the colorful insults now hanging above the heads of Sasami and her friends!
The adventure continues in the World of the Witches! Sasami meets an odd boy named Amitav who seems to know who she is. And Misao’s loneliness fades when she meets so many other girls who are just like her!