Selling It in the ATL
Sarah invites the other agents to a private Beltline tour in her plan to impress A'lana, but sparks fly when Jae and Tahlia clash again. A'lana picks her multi-million dollar investor team.
Gwen celebrates her return to real estate by hosting a ladies brunch. Chrishena shows a luxury condo to A'lana's investor. Tahlia & Jae erupt again at a lunch to hash out their differences.
Tahlia leaves LaKyle after a blowout fight. Okevia's showing is a disaster. Tahlia celebrates a sale by hosting a pool party, but the ladies question how friendly she is with her sexy new male client.