Shadow and Bone
A Searing Burst of Light
Unwilling to be separated from Mal, Alina hatches a plan to join him on an expedition through the Fold; Kaz chases a job lead.
We're All Someone's Monster
Alina's actions against the Volcra bring her to the attention of General Kirigan; Kaz runs into trouble while looking for safe passage.
Alina begins her training while ensconced in the lap of luxury among the Grisha; the Crows -- Kaz, Inej and Jesper -- prepare for their risky journey.
As Kirigan takes Alina into his confidence, Mal volunteers for a dangerous tracking mission; the Crows plot a heist to get into the Little Palace.
Alina's bond with Kirigan grows as royal guests gather for her unveiling; Mal carries news about the stag; Kaz's scheme hinges on a hidden door.
Furious over the Sun Summoner, Kirigan hunts for information; Alina receives a helping hand; Nina warms to a Grisha hunter.