She-Ra and the Princesses of Power
In this reboot of the 1980s series, a magic sword transforms an orphan girl into warrior She-Ra, who unites a rebellion to fight against evil.
The Sword, Pt. 1
Sneaking out after a training mission, Horde soldier Adora finds an uncanny sword in the Whispering Woods.
On the run from a monster, Adora, Glimmer and Bow stumble into an ancient First Ones ruin, while the Shadow Weaver orders Catra to bring Adora back.
Adora and her friends undertake a relief mission to the besieged kingdom of Plumeria.
The squad heads for the water realm of Salineas, ruled by Princess Mermista, but first they need a ship.
A recruitment trip to Dryl goes awry thanks to a virus that corrupts Princess Entrapta's robots.