Side Games
"Side Games" explores the intricate world of soccer from within, from its connections with local politics, the match-fixing mafias, the players' complicity in the rigging of matches to the buying and selling of foreign players and the growing interest of the international mafias in the soccer teams of the second Spanish Division.