Silvia Pinal, frente a ti
Mexican cinema’s diva, Silvia Pinal, narrates her life for the first time ever on TV. A woman who tasted the sweet flavor of love and underwent heartbreak. She provided for her family defying society’s standards and learned how to smile in the midst of the storm.