Sister Boniface Mysteries
After spending the night with a pipe-smoking gentleman caller, a woman is found dead with a jigsaw puzzle and a face full of cold cream.
Sister Reginald's ex-con brother Alfie abruptly shows up at the convent after being released from jail. With nowhere to go, the sisters agree to let him stay. But when a well-known artist is found murdered, Alfie begins to look like the prime suspect.
The dreamy frontman of buzzy rock 'n' roll band The Queenmakers is found dead in the dressing room, just as they are about to go on for their set. Upon inspection, Sister Boniface finds a peculiar sting on the back of his neck.