Siwas Dance Pop Revolution
We've Arrived
JoJo Siwa and her mom, Jessalynn, are expanding their empire by creating the next superstar pop group, XOMG POP!; the Siwas put 11 talented girls through a series of challenges to see who has what it takes to become the next big thing.
Second Dance, Second Chance
Jessalynn and JoJo present the girls with two group challenges: one focused on choreography and the other focused on singing.
The girls compete in a challenge that includes singing, dancing and acting; two girls are chosen on day one, while Leigha and Tatum compete for the third spot; Kiya is given a chance to shine in the group dance.
The competition intensifies, as the girls must sing and dance live; after one of the most skilled dancers is eliminated, everyone is on edge to prove they have what it takes.
With a spot on the line, the girls step up their game as they try to secure a place in the group.
With only two weeks left until the group opens for JoJo, Jess simulates a concert environment by having each of the girls perform solo in an audience-filled show.