Snow White with the Red Hair
Encounter... Changing the Color of Fate
Prince Raj wants to make Shirayuki his concubine because of her red hair, so she leaves her home in Tanbarun and ends up with a fateful encounter.
Following the Sound of Your Heart
Shirayuki goes to a mountain in search of medicinal herbs and has a run-in with a dangerous stranger. Will she be able to escape his clutches?
As Shirayuki continues her studies, Zen overworks himself and discovers that not everyone approves of his relationship with Shirayuki.
It's time for the exam to become an apprentice court herbalist. Will Shirayuki finally be able to enter the castle in her own right?
The soldiers at Fort Laxdo have come down with a strange illness, and Shirayuki helps Zen and the others find the cause.
Zen's older brother Izana is back at the castle, and he summons Shirayuki. What does Izana want with her?