Stalking Samantha: 13 Years of Terror
Chained in a soundproof box by the man who stalked her for over a decade, Samantha must rely on her mind to survive. As she escapes, she faces a brutal choice: put Christopher behind bars on lesser charges or risk everything in pursuit of justice.
Hunted
Stalked for over a decade, Samantha faces the unthinkable as her stalker prepares his move.
Kidnapped and chained in a soundproof box, Samantha must outwit her stalker to survive.
Christopher denies the rape. Now, Samantha faces a devastating choice for justice.