Superman Serials
Superman Comes to Earth
Sent to Earth to avoid planet Krypton's destruction, Jor-El's son is adopted and raised by the Kent family.
Depths of the Earth
Superman saves Lois and Jimmy from a train wreck; Clark asks for a job at the Daily Planet.
Superman is asked to witness the test of an explosive ray; a meteor crashes near Metropolis.