Tari Tari
Wakana Sakai was involved in music, but gave it up one day. Konatsu Miyamoto loves singing and can't be torn from it. Sawa Okita would do anything for her closest friends. They laugh, they fight, they worry, they love... Through their very ordinary lives, little by little the girls learn to move forward. Sometimes they feel as if they can't go on alone, but as long as they have their friends, they believe they'll make it someday. Wakana, Konatsu, Sawa, and the music they make in their ensemble weave a tiny but dazzling story of the power of music.