The Adventures of Chuck & Friends
Join Chuck, the little dump truck with big dreams, and his amazing friends as they race their way through fun fueled adventures. No matter what obstacles are put in Chuck’s way, he knows that with good friends and a little imagination, he’s always going to cross the finish line as a winner.
Chuck and friends use teamwork to help Rowdy get out of the mud in time for Rally’s race. / Their heads filled with dreams of flying, the gang works together to figure out the best way to make it work!
Chuck builds a fort with his friends but is disappointed when it’s ruined by the rain. / Chuck and pals play circus but Boomer becomes embarrassed when he falls doing a trick.