The Art of Vintage
Vintage dealer and designer Katie Saro creates one-of-a-kind spaces for her clients and shares her unique styling and design tips while transforming her own home room by room.
Home Sweet Homecoming
Katie gives an antique desk new life by transforming it into an island for her kitchen. She then tackles the design for a client's basement.
Katie Saro tackles her first big project in her new home, transforming the attic into a bedroom for her daughters. Meanwhile, her neighbors ask for help bringing color and light into the dark, wood entryway of their over 100-year-old house.
Designer and vintage dealer Katie Saro adds high-end vintage furniture, color and softness to a client's wood-paneled living room. And her own dining room gets a personal touch as she creates a collaborative art piece with her kids.
Katie's clients don't know what to do with their living room and dining room. Their style is glam, but they want her expert vintage eye. Meanwhile at home, Katie refurbishes a set of dining room chairs.