The Big History of Civilizations
Apply a cutting-edge historical approach to the epic story of humanity across time and around the world. With acclaimed Professor Craig G. Benjamin of Grand Valley State University, trace the grand story of human civilizations from our emergence as a species, through the agricultural and industrial revolutions, and into the future.