The Cult of the Real Housewife
Mary Cosby's extravagant lifestyle and unorthodox relationship has been turning heads and generating headlines. But behind the glitz, glamour, and on-screen drama, whispers of something sinister have emerged: Is Mary Cosby actually a cult leader?
"It's a Cult"
When leaked audio surfaced of Mary Cosby berating her congregation, viewers began questioning if her church might be operating as a cult. Now, family and ex-congregants speak out about the truth behind Mary's past and the church.
Mary and Robert's marriage split Faith Temple in two, sparking claims of cult-like control. As ex-members expose secrets of shame, pressure, and manipulation, Mary vanishes from Real Housewives of Salt Lake City.