The Curse of Oak Island
The Mystery of Smith's Cove
When the team discovers something very unusual at Smith's Cove, Rick and Marty Lagina believe they've made a huge breakthrough in unlocking Oak Island's secrets.
As Rick and Marty Lagina begin work to drain a mysterious swamp, they are visited by a woman who lost her father and brother to a tragic accident on Oak Island that gave rise to rumors of a deadly curse.
A visitor to the island presents Rick and Marty Lagina with his incredible theory about where the treasure on Oak Island is located.
After dating the Spanish coin they found last summer to 1652, brothers Rick and Marty Lagina return to Oak Island and the strange triangle-shaped swamp to look for more clues to this 200-year-old mystery.