The Demon Prince of Momochi House
Himari’s 16th birthday will be one she never forgets. Unexpectedly, she receives a will detailing her inheritance of a mysterious estate: the Momochi House. She arrives only to discover that the home was built on the cusp between the human world and the spiritual realm. There, she encounters Yukari, Ise, and a peculiar boy named Aoi, who seems to be concealing a shadowy secret.
Himari meets a new classmate who everyone says is cursed. Surely that can't be true, right? So what's that dark mist shrouding him?