The Familiar of Zero
Hiraga Saito was just a typical Japanese teenager when he was accidentally summoned to become the familiar of Louise Françoise Le Blanc de La Vallière, whose magical skills were so poor that she was called Louise the Zero. Now, however, Saito's distinguished himself as a hero, while Louise has started to get a handle on her ability to use Void magic. Will Louise end up hurting the one she… has a "professional relationship" with?