The Great Tours: Ireland and Northern Ireland guides you through the enchanting history, people, and places that make up the Irish identity. Taught by Professor Marc C. Conner, president of Skidmore College, these 24 captivating episodes give you a sweeping tour of the Emerald Isle, from the Cliffs of Moher to the hallowed stage of the Abbey Theatre to the battle-scarred towns of Northern Ireland.