Starring Eamonn Gearon
It is nearly impossible to overstate the power and importance of the crucial 500-year history of the Abbasid Empire. This is your opportunity to get to know the story and the accomplishments of this great period in human civilization. With acclaimed lecturer Eamonn Gearon, get brilliant insights into an era too often overlooked.