The History of Curb Your Enthusiasm
The History of Curb Your Enthusiasm is a video podcast hosted by Susie Essman and Jeff Garlin that recaps every episode of Curb ever.
Jeff and Susie discuss what it was like to develop Curb Your Enthusiasm before shooting the pilot.
Jeff and Susie discuss the making of the original 1999 special “Larry David: Curb Your Enthusiasm.”
Jeff and Susie discuss "Porno Gil" from season 1, with a special appearance from Bob Odenkirk.