Hands clasped, hearts alight, our idols take flight! Watch as our wannabe idols band together to forge friendships and pursue their dreams, each with their own unique personalities that light up the screen just as much as the breathtaking visuals and novel storytelling. Embark on a dazzling and heartwarming tale about chasing a shining world.